Hem/ Nyheter & media
Våra hamnar är som vanligt öppna hela sommaren för hantering av gods.
När jag ser tillbaka på mitt första år som VD för Vänerhamn inser jag vikten av att omge sig med väldigt kompetenta medarbetare. Att få leda en verksamhet med så djup kompetens och ett sådant engagemang får jag som VD både energi och framtidstro.
Tobias Häggfalk, Vänerhamn och Ulf Björklund, FBK Karlstad skakar hand på ett långsiktigt samarbete.
Fartyget Naven visar på effektiv och optimerad sjölogistik.
© 2026 Vänerhamn AB |Cookies |Visselblåsning |Personuppgiftspolicy |Login